dijous, 18 d’octubre del 2007

El món en 10 ciutats

Primer em presento, em dic Manel i sóc un turista excéptic. Aixó segurament és degut a un cert defecte profesional doncs he treballat en el sector de transport internacional per carretera. Aquest fet m'ha permés viatjar molt per tot Europa i estar per tot arreu i a la vegada no coneixer ni poder veure res, res de res. És per tot aixó que tinc una visió força crítica pel que fa al turisme. Per a mi no hi ha prou amb "ser-hi" sino que em resulta necessària una certa implicació, coneixer.

Les 10 ciutats que jo he triat representen una manera de veure el món molt contrastada, anant del tradicionalisme més clàssic i salvatge al modernisme més tecnocràtic. Els meus racons són:



  1. Puerto Escondido, Oaxaca, Méxic

  2. Juneau, Alaska

  3. Waimea, Hawaii

  4. Ushuaia, Tierra del Fuego, Antártida e Islas del Atlántico Sur, Argentina

  5. Osaka, Japó

  6. Tokio, Japó

  7. Bangkok, Tailàndia

  8. Auckland, Nova Zelanda

  9. Sydney, Austràlia

  10. Ciudad de el Cabo, Àfrica


2 comentaris:

Sara ha dit...

siiii! jaja és que m'encanta el japó i espero anar-hi algun dia! fa res acabo de publicar un text al blog on parlo d'aquest país. vinga que vagi bé!

Francesc ha dit...

manelus akesta foto magrada¡¡¡¡ vull que em construeixis kesta casa a sant feliu¡¡¡